Zarząd firmy STREETFUN WOJCIECH DOBRZAŃSKI - WOJCIECH DOBRZAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH DOBRZAŃSKI (CEIDG)
WOJCIECH DOBRZAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STREETFUN WOJCIECH DOBRZAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-09-24 i ma swoją siedzibę pod adresem KARAŚ 44A, PL-14-200, IŁAWA. Główny zakres działalności WOJCIECH DOBRZAŃSKI to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP STREETFUN WOJCIECH DOBRZAŃSKI: 7441683664. REGON STREETFUN WOJCIECH DOBRZAŃSKI: 28023717900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH DOBRZAŃSKI
Więcej informacji o STREETFUN WOJCIECH DOBRZAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.