Firma Classicauto
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków |
Numery rachunków bankowych |
PL16 1160 2202 0000 0005 4990 6223
PL96 1160 2202 0000 0005 4990 7693
PL14 1030 0019 0109 8503 0014 0380
PL30 1160 2202 0000 0000 6819 3495 |
Patenty | 4 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma CLASSICAUTO została założona 2005-10-26 i obecnie mieści się przy KAZIMIERZOWSKA 22, PL-02-572, WARSZAWA. Główna działalność firmy to wydawanie książek i periodyków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, nagrania muzyczne, poligrafia i drukarstwo, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, twórczość, usługi związane z filmami i nagraniami, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-02.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Classicauto (REGON 14027312300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Snacklab rzuca wyzwanie chrupkowym gigantom
Polska spółka w pięć lat urosła siedmiokrotnie, z owocowymi chrupkami weszła już m.in. do Biedronki, Dino i Lidla. Teraz wprowadza produkty wytrawne. W planach ma przejęcia możliwe, że ze wsparciem

Lepiej korzystać niż posiadać. Popyt na usługi rośnie, ale rosną też ceny
Obroty niektórych branż usługowych idą w górę w tempie przekraczającym 50 proc. w skali roku. To obok sprzedaży detalicznej towarów dowód na mocną konsumpcję prywatną.

Konfederacja Lewiatan alarmuje: estoński CIT może lec w gruzach
Projekt Ministerstwa Finansów odbiera firmom korzyści podatkowe płynące z estońskiego CIT oraz nakłada wsteczne opodatkowanie – twierdzą przedstawiciele biznesu i eksperci.