Zarząd firmy Strączek Maria, Sklep Spożywczo-Przemysłowy - Maria Strączek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maria Strączek (CEIDG)
Maria Strączek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STRĄCZEK MARIA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-11-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 252, PL-34-211, JACHÓWKA. Główny zakres działalności Maria Strączek to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP STRĄCZEK MARIA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 5520100302. REGON STRĄCZEK MARIA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 07011929300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maria Strączek
Więcej informacji o STRĄCZEK MARIA, SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
List żelazny dla Henryka Kani za 20 mln zł. Sąd znacznie podniósł oczekiwaną kwotę kaucji
Rosja sprzedaje więcej ropy, ale coraz gorzej na niej zarabia
Rosja bije rekordy w załadunku ropy na tankowce, ale coraz większa część surowca pozostaje na morzu, tworząc zator. Nadpodaż ropy na wodach obniża ceny i ogranicza wpływy Kremla, kluczowe dla
UOKiK ukarał operatora sieci Play. Ponad 108 mln zł za "rabato-sankcje"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 108 mln zł kary na operatora sieci Play, uznając, że stosowany przez firmę mechanizm utraty rabatów działał jak niezgodna z prawem kara umowna za