Sprawozdania finansowe Storic
Dane bilansowe STORIC
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 960 628,69 | 1 481 260,50 | 1 138 706,08 | 1 021 948,64 |
A. Aktywa trwałe | 255 034,38 | 142 915,35 | 50 904,34 | 47 395,10 |
B. Aktywa obrotowe | 705 594,31 | 1 338 345,15 | 1 087 801,74 | 974 553,54 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | - | 0,00 |
Pasywa razem | 960 628,69 | 1 481 260,50 | 1 138 706,08 | 1 021 948,64 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -376 876,20 | -2 014 735,79 | -2 525 452,62 | -2 066 679,33 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 337 504,89 | 3 495 996,29 | 3 664 158,70 | 3 088 627,97 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 430 950,70 | 1 232 479,18 | 1 210 684,93 | 1 210 684,93 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 906 554,19 | 2 236 625,06 | 2 426 581,72 | 1 851 050,99 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.