Sprawozdania finansowe Stolrad
Dane bilansowe STOLRAD
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 9 860 415,18 | 8 801 547,31 | 9 348 779,38 | 9 091 833,15 | 8 798 917,20 | 8 908 709,67 |
| A. Aktywa trwałe | 4 131 496,86 | 3 676 381,72 | 3 608 671,98 | 3 578 792,42 | 3 654 964,55 | 3 638 172,20 |
| B. Aktywa obrotowe | 5 745 280,28 | 5 125 165,59 | 5 740 107,40 | 5 513 040,73 | 5 143 952,65 | 5 270 537,47 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - | - |
| Pasywa razem | 9 860 415,18 | 8 801 547,31 | 9 348 779,38 | 9 091 833,15 | 8 798 917,20 | 8 908 709,67 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 5 524 274,92 | 5 548 351,67 | 5 661 026,47 | 5 958 240,37 | 6 305 368,26 | 7 018 157,53 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 4 336 140,26 | 3 253 195,64 | 3 687 752,91 | 3 133 592,78 | 2 493 548,94 | 1 890 552,14 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 1 415 500,00 | 1 215 100,00 | 1 735 708,00 | 904 426,00 | 341 094,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 491 571,02 | 2 029 762,31 | 1 825 344,91 | 1 921 945,66 | 1 790 277,50 | 1 668 552,14 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje