Zarząd firmy STOLARSTWO PARKIECIARSKIE GRZEGORZ KALBARCZYK - Grzegorz Kalbarczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Kalbarczyk (CEIDG)
Grzegorz Kalbarczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STOLARSTWO PARKIECIARSKIE GRZEGORZ KALBARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-01-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DERKACZY 83, PL-04-963, WARSZAWA. Główny zakres działalności Grzegorz Kalbarczyk to Posadzkarstwo (PKD główne: 43.33.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport drogowy towarów, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych oraz komputerów, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. NIP STOLARSTWO PARKIECIARSKIE GRZEGORZ KALBARCZYK: 8261188314. REGON STOLARSTWO PARKIECIARSKIE GRZEGORZ KALBARCZYK: 71249783100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Kalbarczyk
Więcej informacji o STOLARSTWO PARKIECIARSKIE GRZEGORZ KALBARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach