Firma Stemot Strzeliński, Koszorek
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli |
Numery rachunków bankowych |
PL50 1240 3305 1111 0010 2414 1531
PL28 9263 0000 0900 0248 2009 0001 |
Działalność PKD:
Firma STEMOT STRZELIŃSKI, KOSZOREK została założona 2002-02-06 i obecnie mieści się przy SPACEROWA 1C, PL-98-161, ZAPOLICE. Główna działalność firmy to części i akcesoria do pojazdów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gotowe wyroby metalowe, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, maszyny ogólnego przeznaczenia, naprawa i konserwacja maszyn, obróbka metali i powłok, produkcja silników do pojazdów i ciągników, sprzedaż części samochodowych, wyroby nożownicze, sztućce i narzędzia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Stemot Strzeliński, Koszorek (REGON 73026366800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby