Firma STEFANIA KLATKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SPEDIMPEX
Ocena | |||
Główna działalnośc | Transport drogowy towarów |
Numery rachunków bankowych |
PL19 2490 0005 0000 4600 0017 5169
PL32 2490 0005 0000 4530 1112 2787 |
Działalność PKD:
Firma STEFANIA KLATKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SPEDIMPEX została założona 2003-11-02 i obecnie mieści się przy OSIEDLE ZŁOTA PODKOWA 42, PL-31-352, KRAKÓW. Główna działalność firmy to transport drogowy towarów i przeprowadzki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, pozostała działalność profesjonalna, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, transport morski i przybrzeżny pasażerski, transport morski i przybrzeżny towarów, transport wodny śródlądowy pasażerski, transport wodny śródlądowy towarów, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie STEFANIA KLATKA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SPEDIMPEX (REGON 35676231700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.