Firma STATIKON BUDOWNICTWO ROBERT MIZERA
| Adres | UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 32, PL-32-400, MYŚLENICE | |
| Województwo | małopolskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | statikon.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL63 1050 1445 1000 0092 5102 0443
|
Działalność PKD:
Firma STATIKON BUDOWNICTWO ROBERT MIZERA została założona 2000-01-01 i obecnie mieści się przy UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 32, PL-32-400, MYŚLENICE. Główna działalność firmy to usługi architektoniczne i inżynieryjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, malowanie i szklenie, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych, działalność w zakresie architektury, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie STATIKON BUDOWNICTWO ROBERT MIZERA (REGON 35711134900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

