Zarząd firmy STARTEX BIS Michał Wróblewski - Michał Wróblewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Wróblewski (CEIDG)
Michał Wróblewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STARTEX BIS MICHAŁ WRÓBLEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-09-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BUGAJ 4A, PL-27-200, STARACHOWICE. Główny zakres działalności Michał Wróblewski to Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana (PKD główne: 46.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP STARTEX BIS MICHAŁ WRÓBLEWSKI: 6641620509. REGON STARTEX BIS MICHAŁ WRÓBLEWSKI: 291870310.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Wróblewski
Więcej informacji o STARTEX BIS MICHAŁ WRÓBLEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby