Zarząd firmy Stardar Media Dariusz Staropiętka - Dariusz Staropiętka, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-10-01
Działalność gospodarcza Dariusz Staropiętka (CEIDG)
Dariusz Staropiętka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STARDAR MEDIA DARIUSZ STAROPIĘTKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-04-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STAROWIEJSKA 16/2, PL-81-356, GDYNIA. Główny zakres działalności Dariusz Staropiętka to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP STARDAR MEDIA DARIUSZ STAROPIĘTKA: 5782121417. REGON STARDAR MEDIA DARIUSZ STAROPIĘTKA: 22107912800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dariusz Staropiętka
Więcej informacji o STARDAR MEDIA DARIUSZ STAROPIĘTKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.