Zarząd firmy STARA SPIŻARNIA Mariusz Kasprzyk - Mariusz Kasprzyk, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-12
Działalność gospodarcza Mariusz Kasprzyk (CEIDG)
Mariusz Kasprzyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STARA SPIŻARNIA MARIUSZ KASPRZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-03-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOHATERÓW WESTERPLATTE 20, PL-38-400, KROSNO. Główny zakres działalności Mariusz Kasprzyk to Pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie (PKD główne: 01.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP STARA SPIŻARNIA MARIUSZ KASPRZYK: 6841512115. REGON STARA SPIŻARNIA MARIUSZ KASPRZYK: 52472587800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Kasprzyk
Więcej informacji o STARA SPIŻARNIA MARIUSZ KASPRZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.