Firma STARA PIEKARNIA OSKAR OLSZEWSKI
Adres | 40, PL-12-220, UKTA | |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Restauracje |
Działalność PKD:
Firma STARA PIEKARNIA OSKAR OLSZEWSKI została założona 2019-05-15 i obecnie mieści się przy 40, PL-12-220, UKTA. Główna działalność firmy to restauracje i placówki gastronomiczne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pozostała indywidualna działalność usługowa, różny usługi indywidualne, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, twórczość, usługi fryzjerskie, pielęgnacja urody, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem, wspomaganie działalności twórczej, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie STARA PIEKARNIA OSKAR OLSZEWSKI (REGON 38335410300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje