Zarząd firmy STANISŁAWA BAKOWSKA FIRMA AUTO BAKS - STANISŁAWA BAKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza STANISŁAWA BAKOWSKA (CEIDG)
STANISŁAWA BAKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STANISŁAWA BAKOWSKA FIRMA AUTO BAKS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-06-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRANCISZKA PĘKSZYCA-GRUDZIŃSKIEGO 20, PL-30-215, KRAKÓW. Główny zakres działalności STANISŁAWA BAKOWSKA to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP STANISŁAWA BAKOWSKA FIRMA AUTO BAKS: 6761400986. REGON STANISŁAWA BAKOWSKA FIRMA AUTO BAKS: 35653889600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STANISŁAWA BAKOWSKA
Więcej informacji o STANISŁAWA BAKOWSKA FIRMA AUTO BAKS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.