Zarząd firmy STANISŁAW KŁOSOWSKI FINMARK - STANISŁAW KŁOSOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza STANISŁAW KŁOSOWSKI (CEIDG)
STANISŁAW KŁOSOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STANISŁAW KŁOSOWSKI FINMARK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ORCHOWIECKA 20A, PL-03-161, WARSZAWA. Główny zakres działalności STANISŁAW KŁOSOWSKI to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach. NIP STANISŁAW KŁOSOWSKI FINMARK: 5242219880. REGON STANISŁAW KŁOSOWSKI FINMARK: 01039208000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STANISŁAW KŁOSOWSKI
Więcej informacji o STANISŁAW KŁOSOWSKI FINMARK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.