Adres | UL. PRZEMYSŁOWA 42, PL-24-300, OPOLE LUBELSKIE | |
Województwo | lubelskie | |
Strona internetowa | stampol.co |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych |
Numery rachunków bankowych |
PL19 1020 3147 0000 8302 0102 7473
PL20 1020 3147 0000 8602 0129 8520
PL27 1020 3147 0000 8102 0097 7181
PL72 1020 3147 0000 8102 0068 2849 |
Działalność PKD:
Firma STAMPOL-TRADE STANKIEWICZ została założona 2022-12-28 i obecnie mieści się przy UL. PRZEMYSŁOWA 42, PL-24-300, OPOLE LUBELSKIE. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa i konserwacja maszyn, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, realizacja projektów budowlanych budynków, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi związane ze zbieraniem odpadów. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-01.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Stampol-Trade Stankiewicz (REGON 06160083000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.