Zarząd firmy STACJA LPG, AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK - AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK (CEIDG)
AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STACJA LPG, AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WETERANÓW 159, PL-05-250, RADZYMIN. Główny zakres działalności AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP STACJA LPG, AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK: 1251149728. REGON STACJA LPG, AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK: 14137595000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK
Więcej informacji o STACJA LPG, AGNIESZKA CIÓŁKOWSKA-PISAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.