Zarząd firmy Stabilizacja Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Andrzej Rospondek - Andrzej Rospondek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Andrzej Rospondek (CEIDG)
Andrzej Rospondek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą STABILIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ANDRZEJ ROSPONDEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-01-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 170, PL-42-242, RĘDZINY. Główny zakres działalności Andrzej Rospondek to Produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów nieorganicznych (PKD główne: 20.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydobywanie żwiru i piasku; wydobywanie gliny i kaolinu, działalność usługowa wspomagająca pozostałe górnictwo i wydobywanie, produkcja pozostałych podstawowych chemikaliów organicznych, produkcja pozostałych wyrobów chemicznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, roboty związane z budową dróg i autostrad i inne. NIP STABILIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ANDRZEJ ROSPONDEK: 5731022042. REGON STABILIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ANDRZEJ ROSPONDEK: 24362293400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Andrzej Rospondek
Więcej informacji o STABILIZACJA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE ANDRZEJ ROSPONDEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.