Zarząd firmy ŚRODOWISKO Małgorzata Tatarzyńska - MAŁGORZATA TATARZYŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA TATARZYŃSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA TATARZYŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ŚRODOWISKO MAŁGORZATA TATARZYŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-06-20 i ma swoją siedzibę pod adresem 30C, PL-26-340, ŚWIERCZYNA. Główny zakres działalności MAŁGORZATA TATARZYŃSKA to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP ŚRODOWISKO MAŁGORZATA TATARZYŃSKA: 9491434651. REGON ŚRODOWISKO MAŁGORZATA TATARZYŃSKA: 38634012000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA TATARZYŃSKA
Więcej informacji o ŚRODOWISKO MAŁGORZATA TATARZYŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.