Zarząd firmy SRD - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE STEFAN RUTKOWSKI - STEFAN RUTKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza STEFAN RUTKOWSKI (CEIDG)
STEFAN RUTKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SRD - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE STEFAN RUTKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POWSTAŃCÓW WLKP. 34, PL-64-320, DOBIEŻYN. Główny zakres działalności STEFAN RUTKOWSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, działalność usługowa następująca po zbiorach, przetwarzanie i konserwowanie mięsa z drobiu, produkcja wyrobów z mięsa, włączając wyroby z mięsa drobiowego i inne. NIP SRD - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE STEFAN RUTKOWSKI: 7880001603. REGON SRD - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE STEFAN RUTKOWSKI: 63250607800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STEFAN RUTKOWSKI
Więcej informacji o SRD - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE STEFAN RUTKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.