Sprawozdania finansowe Spv - Twa Property
Dane bilansowe SPV - TWA PROPERTY
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 6 201 735,80 | 6 204 324,09 | 6 202 226,57 | 6 204 893,63 | 6 205 869,16 |
A. Aktywa trwałe | 6 200 405,00 | 6 200 000,00 | 6 200 000,00 | 6 200 000,00 | 6 200 000,00 |
B. Aktywa obrotowe | 1 330,80 | 4 324,09 | 2 226,57 | 4 893,63 | 5 869,16 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 6 201 735,80 | 6 204 324,09 | 6 202 226,57 | 6 204 893,63 | 6 205 869,16 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 6 196 478,80 | 6 193 842,09 | 6 191 140,07 | 6 186 856,48 | 6 182 640,86 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 257,00 | 10 482,00 | 11 086,50 | 18 037,15 | 23 228,30 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 5 257,00 | 10 482,00 | 10 779,00 | 16 186,00 | 21 752,30 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 0,00 | 0,00 | 307,50 | 1 851,15 | 1 476,00 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.