Zarząd firmy Spt Furniture Logistics - Stempniak Krzysztof Zbigniew, prezes zarządu
Stempniak Krzysztof Zbigniew jest w zarządzie KRS SPT FURNITURE LOGISTICS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Stempniak Krzysztof Zbigniew jest również w zarządzie SPT FURNITURE LOGISTICS, która została założona 2020-10-07 i ma siedzibę przy 4E, PL-63-640, TABOR WIELKI. KRS SPT FURNITURE LOGISTICS zajmuje się transport drogowy towarów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa mebli do użytku domowego, biurowego i sklepowego, dywanów i sprzętu oświetleniowego, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP SPT FURNITURE LOGISTICS: 6192052377. REGON SPT FURNITURE LOGISTICS: 387229487.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stempniak Krzysztof Zbigniew
Więcej informacji o SPT FURNITURE LOGISTICS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby