Zarząd firmy Sprzedaż Pasz i Koncentratów Halina Kotulska - Halina Kotulska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Halina Kotulska (CEIDG)
Halina Kotulska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SPRZEDAŻ PASZ I KONCENTRATÓW HALINA KOTULSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-06-04 i ma swoją siedzibę pod adresem 92, PL-99-440, BĄKÓW DOLNY. Główny zakres działalności Halina Kotulska to Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt (PKD główne: 46.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach. NIP SPRZEDAŻ PASZ I KONCENTRATÓW HALINA KOTULSKA: 8341420960. REGON SPRZEDAŻ PASZ I KONCENTRATÓW HALINA KOTULSKA: 75007673200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Halina Kotulska
Więcej informacji o SPRZEDAŻ PASZ I KONCENTRATÓW HALINA KOTULSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.