Zarząd firmy SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH MIROSŁAW RYDEL - Mirosław Rydel, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław Rydel (CEIDG)
Mirosław Rydel prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH MIROSŁAW RYDEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WINCENTEGO WITOSA 50, PL-07-430, MYSZYNIEC. Główny zakres działalności Mirosław Rydel to Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw (PKD główne: 46.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH MIROSŁAW RYDEL: 7581021609. REGON SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH MIROSŁAW RYDEL: 551291338.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Rydel
Więcej informacji o SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH MIROSŁAW RYDEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.