Zarząd firmy SPRZEDAŻ DETALICZNA JOANNA CHŁOPAŚ - JOANNA CHŁOPAŚ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA CHŁOPAŚ (CEIDG)
JOANNA CHŁOPAŚ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SPRZEDAŻ DETALICZNA JOANNA CHŁOPAŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARSZAWSKA 24, PL-95-070, ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI. Główny zakres działalności JOANNA CHŁOPAŚ to Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.25.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP SPRZEDAŻ DETALICZNA JOANNA CHŁOPAŚ: 7262431845. REGON SPRZEDAŻ DETALICZNA JOANNA CHŁOPAŚ: 10067719400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA CHŁOPAŚ
Więcej informacji o SPRZEDAŻ DETALICZNA JOANNA CHŁOPAŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.