Lista beneficjentów Sprim - Studio Promocji, Reklamy I Marketingu W Likwidacji

Beneficjenci Sprim - Studio Promocji, Reklamy I Marketingu W Likwidacji

Wiek firmy:
Wiek:
21 l. 9 mies. 25 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
25 000 zł

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Sprim - Studio Promocji, Reklamy I Marketingu W Likwidacji ma 1 beneficjenta.

Peter Unger
POSIADANIE 100% UDZIAŁÓW W SPÓŁCE GMBH BĘDĄCEJ WŁAŚCICIELEM 85% UDZIAŁÓW W SP. Z O.O. BĘDĄCEJ Z KOLEI WŁAŚCICIELEM 100% UDZIAŁÓW W SPÓŁCE ZGŁASZANEJ

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Sprim - Studio Promocji, Reklamy I Marketingu W Likwidacji
Peter Unger