| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność sportowa, gdzie indziej niesklasyfikowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL15 1090 1014 0000 0001 4965 2912
|
Działalność PKD:
Firma SPORT FOR FUTURE została założona 2010-10-29 i obecnie mieści się przy ARKUSZOWA 140B, PL-01-934, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane ze sportem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność sportowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, sprzedaż detaliczna gier i zabawek, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-31.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Sport For Future (REGON 14264685800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.