Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach |
Działalność PKD:
Firma SPIŻARNIA PAWLIK EWA została założona 2010-04-07 i obecnie mieści się przy PLAC SOBIESKIEGO 7, PL-37-100, ŁAŃCUT. Główna działalność firmy to sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, naprawa artykułów użytkowych, odzież, bez wyrobów futrzarskich, produkcja gier i zabawek, przetworzone owoce i warzywa, różny usługi indywidualne, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi gastronomiczne i cateringowe, wykończanie wyrobów włókienniczych, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego, wyroby dziane, wyroby piekarskie i mączne, wyroby tekstylne, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SPIŻARNIA PAWLIK EWA (REGON 69022087900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.