Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw |
Numery rachunków bankowych |
PL53 2490 0005 0000 4530 0037 1705
PL34 2490 1057 0000 9902 9134 5213
PL43 2490 1057 0000 9900 9134 5213
|
Działalność PKD:
Firma SPICE FACTORY została założona 2024-08-13 i obecnie mieści się przy UL. NAMYSŁOWSKA 2A-18, PL-03-454, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują firmy centralne i holdingi, kupno i sprzedaż nieruchomości, magazynowanie paliw gazowych, mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, realizacja projektów budowlanych budynków, rośliny inne niż wieloletnie, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Spice Factory (REGON 52937353300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio