Firma SPEKTROSFERA Krzysztof Skowron
| Adres | 176, PL-32-003, OCHMANÓW | |
| Województwo | małopolskie |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL91 1560 0013 2002 2882 5000 0003
PL80 1560 0013 0000 1160 0010 7370
PL85 1140 2004 0000 3612 1587 2975
PL27 1140 2004 0000 3002 5432 7281 |
Działalność PKD:
Firma SPEKTROSFERA KRZYSZTOF SKOWRON została założona 2008-06-15 i obecnie mieści się przy 176, PL-32-003, OCHMANÓW. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie SPEKTROSFERA Krzysztof Skowron (REGON 26023155400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w