Zarząd firmy Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Instalacji Alarmowych Ameral - Przyborski Andrzej, prezes
Przyborski Andrzej jest w zarządzie KRS SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI ALARMOWYCH AMERAL
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Przyborski Andrzej jest również w zarządzie SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI ALARMOWYCH AMERAL, która została założona 2004-02-09 i ma siedzibę przy POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 16, PL-61-895, POZNAŃ. KRS SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI ALARMOWYCH AMERAL zajmuje się działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, wykonywanie instalacji elektrycznych. NIP SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI ALARMOWYCH AMERAL: 7790001999. REGON SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI ALARMOWYCH AMERAL: 630513246.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przyborski Andrzej
Pozostali członkowie zarządu
Elżbieta Przyborska | z-ca prezesa zarządu |
Więcej informacji o SPECJALISTYCZNE PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI ALARMOWYCH AMERAL
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby