Zarząd firmy SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LUBIŃSKI MIROSŁAW ALEKSANDER - MIROSŁAW LUBIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW LUBIŃSKI (CEIDG)
MIROSŁAW LUBIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LUBIŃSKI MIROSŁAW ALEKSANDER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-01-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA CHROBREGO 2, PL-58-300, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności MIROSŁAW LUBIŃSKI to Praktyka lekarska ogólna (PKD główne: 86.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, praktyka lekarska specjalistyczna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LUBIŃSKI MIROSŁAW ALEKSANDER: 8861075305. REGON SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LUBIŃSKI MIROSŁAW ALEKSANDER: 890356087.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW LUBIŃSKI
Więcej informacji o SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA LUBIŃSKI MIROSŁAW ALEKSANDER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.