Zarząd firmy SP 4587 Barbara Bielak-Dworniczek - Barbara Bielak-Dworniczek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Barbara Bielak-Dworniczek (CEIDG)
Barbara Bielak-Dworniczek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SP 4587 BARBARA BIELAK-DWORNICZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-01-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LWOWSKA 236, PL-33-300, NOWY SĄCZ. Główny zakres działalności Barbara Bielak-Dworniczek to Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (PKD główne: 47.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP SP 4587 BARBARA BIELAK-DWORNICZEK: 7342808418. REGON SP 4587 BARBARA BIELAK-DWORNICZEK: 12005771900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Barbara Bielak-Dworniczek
Więcej informacji o SP 4587 BARBARA BIELAK-DWORNICZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.