Firma Soundmania
| Adres | UL. SPÓŁDZIELCZA 1, PL-55-300, ŚRODA ŚLĄSKA | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | soundmania.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych | ||
Działalność PKD:
Firma SOUNDMANIA została założona 2025-03-19 i obecnie mieści się przy UL. SPÓŁDZIELCZA 1, PL-55-300, ŚRODA ŚLĄSKA. Główna działalność firmy to technologie informacyjne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa urządzeń technologii informacyjnej i komunikacyjnej, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-19.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Soundmania (REGON 54120890200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
