Zarząd firmy SOUNDCLOUD GLOBAL LIMITED Co.KG Mikołaj Mrozkowiak - Mikołaj Mrozkowiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mikołaj Mrozkowiak (CEIDG)
Mikołaj Mrozkowiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SOUNDCLOUD GLOBAL LIMITED CO.KG MIKOŁAJ MROZKOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-01-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LIPOWA 6, PL-44-280, RYDUŁTOWY. Główny zakres działalności Mikołaj Mrozkowiak to Sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.63.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP SOUNDCLOUD GLOBAL LIMITED CO.KG MIKOŁAJ MROZKOWIAK: 7773008214. REGON SOUNDCLOUD GLOBAL LIMITED CO.KG MIKOŁAJ MROZKOWIAK: 527484369.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mikołaj Mrozkowiak
Więcej informacji o SOUNDCLOUD GLOBAL LIMITED CO.KG MIKOŁAJ MROZKOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.