Firma Solservice Group
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność pośredników turystycznych |
Numery rachunków bankowych |
PL22 1140 2062 0000 2496 0400 1003
PL38 1140 2062 0000 2496 0400 1006
PL49 1140 2062 0000 2496 0400 1002
PL76 1140 2062 0000 2496 0400 1001 PL92 1140 2062 0000 2496 0400 1004 |
Działalność PKD:
Firma SOLSERVICE GROUP została założona 2014-10-30 i obecnie mieści się przy ALEJA STANÓW ZJEDNOCZONYCH 61, PL-04-028, WARSZAWA. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują piloci i przewodnicy turystyczni, pozostały transport lądowy pasażerski, różny usługi indywidualne, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-22.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Solservice Group (REGON 14749429300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.