Adres | UL. STANISŁAWA KLIMECKIEGO 14-PAWILON B, PL-30-705, KRAKÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | solmat.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich |
Numery rachunków bankowych |
PL31 1050 1445 1000 0090 3289 8380
PL53 1050 1445 1000 0090 3289 8372
PL02 1910 1048 1116 0009 5931 0002
PL23 1090 2053 0000 0001 4040 2159 PL43 1600 1462 1862 9987 6000 0001 PL67 1940 1076 3040 0221 0000 0000 PL73 1940 1076 3157 1430 0000 0000 PL75 1910 1048 2116 0009 5931 0001 PL45 1160 2202 0000 0005 7779 3298 PL62 1160 2202 0000 0005 7779 3283 |
Działalność PKD:
Firma SOLMAT HANUSIAK została założona 2007-11-27 i obecnie mieści się przy UL. STANISŁAWA KLIMECKIEGO 14-PAWILON B, PL-30-705, KRAKÓW. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-04-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Solmat Hanusiak (REGON 12058637500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.