Zarząd firmy SOLMAR MARCIN SOLOCH - MARCIN SOLOCH, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-01
Działalność gospodarcza MARCIN SOLOCH (CEIDG)
MARCIN SOLOCH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SOLMAR MARCIN SOLOCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WROCŁAWSKA 3, PL-48-100, GŁUBCZYCE. Główny zakres działalności MARCIN SOLOCH to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP SOLMAR MARCIN SOLOCH: 7532092673. REGON SOLMAR MARCIN SOLOCH: 36303190100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN SOLOCH
Więcej informacji o SOLMAR MARCIN SOLOCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych