Zarząd firmy SOLIDUS Biuro Rachunkowe Agnieszka Kozyra - AGNIESZKA KOZYRA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA KOZYRA (CEIDG)
AGNIESZKA KOZYRA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SOLIDUS BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZYRA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-09-09 i ma swoją siedzibę pod adresem RACŁAWICKA 15/19705, PL-53-149, WROCŁAW. Główny zakres działalności AGNIESZKA KOZYRA to Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe (PKD główne: 69.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP SOLIDUS BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZYRA: 8672063896. REGON SOLIDUS BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZYRA: 36537085000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA KOZYRA
Więcej informacji o SOLIDUS BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZYRA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.