Patenty Sol System, znaki towarowe, wynalazki, wzory użytkowe i przemysłowe
Zebraliśmy dane z publicznej bazy danych Urzędu Patentowego dotyczące patentów zarejestrowanych na nazwę Sol System. Łączna liczba zgłoszeń rejestracyjnych patentów złożonych w Urzędzie Patentowym wynosi 1. 1 z nich jest obecnie ważnych.
Podział patentów firmowych według typu jest następujący - znaki towarowe: 1.
Podział patentów firmowych według typu jest następujący - znaki towarowe: 1.
| Obraz | Tekst | Nr. zgłoszenia | Data zgłoszenia | Status | Ważne do |
|---|---|---|---|---|---|
|
|
SOL SYSTEM | R.334616 | 2019-12-29 | aktywny |
Źródło: strona internetowa Urzędu Patentowego.
Codziennie monitorfirm.pb.pl śledzi aktualizacje Rejestru Patentowego, automatycznie łącząc te informacje z firmami wymienionymi w zgłoszeniach rejestracyjnych.
Zbieramy patenty czterech rodzajów: wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i wzory przemysłowe. Jednak nie wszystkie patenty są dodawane do naszej bazy danych; wykluczamy zgłoszenia patentowe, które istnieją tylko w postaci zeskanowanych dokumentów papierowych i nie zostały zdygitalizowane.
Codziennie monitorfirm.pb.pl śledzi aktualizacje Rejestru Patentowego, automatycznie łącząc te informacje z firmami wymienionymi w zgłoszeniach rejestracyjnych.
Zbieramy patenty czterech rodzajów: wynalazki, znaki towarowe, wzory użytkowe i wzory przemysłowe. Jednak nie wszystkie patenty są dodawane do naszej bazy danych; wykluczamy zgłoszenia patentowe, które istnieją tylko w postaci zeskanowanych dokumentów papierowych i nie zostały zdygitalizowane.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w