Zarząd firmy SOFIIA SIEVIERTSEVA SMV21 - SOFIIA SIEVIERTSEVA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SOFIIA SIEVIERTSEVA (CEIDG)
SOFIIA SIEVIERTSEVA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SOFIIA SIEVIERTSEVA SMV21, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LIROWA 26U6, PL-02-387, WARSZAWA. Główny zakres działalności SOFIIA SIEVIERTSEVA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP SOFIIA SIEVIERTSEVA SMV21: 5242930892. REGON SOFIIA SIEVIERTSEVA SMV21: 52077130900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SOFIIA SIEVIERTSEVA
Więcej informacji o SOFIIA SIEVIERTSEVA SMV21
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.