Firma Soda Technics TOMASZ GILAREK
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL31 1090 1900 0000 0001 4890 8022
PL62 1090 1900 0000 0001 4890 8046 |
Działalność PKD:
Firma SODA TECHNICS TOMASZ GILAREK została założona 2006-09-01 i obecnie mieści się przy UL. ŻEGLARSKA 710, PL-66-470, KOSTRZYN NAD ODRĄ. Główna działalność firmy to sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, obróbka metali i nakładanie powłok na metale, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Soda Technics TOMASZ GILAREK (REGON 08011696700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
