Zarząd firmy Socjalna Muzykomania - Klepaczka Mariusz Mirosław, prezes
Działalność firmy została zawieszona od 2024-03-27
Klepaczka Mariusz Mirosław jest w zarządzie KRS SOCJALNA MUZYKOMANIA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Klepaczka Mariusz Mirosław jest również w zarządzie SOCJALNA MUZYKOMANIA, która została założona 2013-06-28 i ma siedzibę przy BRUKOWA 14, PL-91-341, ŁÓDŹ. KRS SOCJALNA MUZYKOMANIA zajmuje się działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych i inne. NIP SOCJALNA MUZYKOMANIA: 7262652411. REGON SOCJALNA MUZYKOMANIA: 101629270.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Klepaczka Mariusz Mirosław
Pozostali członkowie zarządu
Marek Piotr Prawowicz | wiceprezes | |
Adam Piotr Zajdel | wiceprezes |
Więcej informacji o SOCJALNA MUZYKOMANIA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
SatRev szykuje się do wejścia na NewConnect
Wrocławska spółka specjalizująca się w budowie i obsłudze satelitów przygotowuje się do wejścia na małą giełdę w drodze odwrotnego przejęcia. Chce zwiększyć zatrudnienie i stworzyć klaster kosmiczny.

Polskie firmy przejmują w Niemczech i USA
Fundusz Ekspansji Zagranicznej współfinansuje coraz więcej przejęć rodzimych firm za oceanem i Odrą. Na stole są projekty z branży przemysłowej, przetwórstwa żywności i IT.

XPeng jest gotowy na maraton w Polsce
Chińskie elektryki chcą się rozpędzić nad Wisłą z pomocą brytyjskiego dystrybutora. Plany koncentrują się na zdobywaniu zaufania polskich kierowców, budowaniu zaplecza i otwieraniu salonów.