Zarząd firmy Smt Shipmanagement And Transport Gdynia Ltd - Sienkiewicz Janusz Andrzej, prezes zarządu
Sienkiewicz Janusz Andrzej jest w zarządzie KRS SMT SHIPMANAGEMENT AND TRANSPORT GDYNIA LTD
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Sienkiewicz Janusz Andrzej jest również w zarządzie SMT SHIPMANAGEMENT AND TRANSPORT GDYNIA LTD, która została założona 2004-02-09 i ma siedzibę przy CHROBREGO 48, PL-81-723, SOPOT. KRS SMT SHIPMANAGEMENT AND TRANSPORT GDYNIA LTD zajmuje się wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, transport morski i przybrzeżny pasażerski, transport morski i przybrzeżny towarów, transport wodny śródlądowy pasażerski, transport wodny śródlądowy towarów i inne. NIP SMT SHIPMANAGEMENT AND TRANSPORT GDYNIA LTD: 5861798108. REGON SMT SHIPMANAGEMENT AND TRANSPORT GDYNIA LTD: 191339730.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sienkiewicz Janusz Andrzej
Pozostali członkowie zarządu
Marcellinus Heijnsbroek | członek zarządu | |
Markus Anthonius Voorham | członek zarządu |
Więcej informacji o SMT SHIPMANAGEMENT AND TRANSPORT GDYNIA LTD
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby