Zarząd firmy SMRECZYŃSKA-GĄBKA AGNIESZKA ESSE - AGNIESZKA SMRECZYŃSKA-GĄBKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-07-01
Działalność gospodarcza AGNIESZKA SMRECZYŃSKA-GĄBKA (CEIDG)
AGNIESZKA SMRECZYŃSKA-GĄBKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SMRECZYŃSKA-GĄBKA AGNIESZKA ESSE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-08-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ANDRZEJA STRUGA 39, PL-20-709, LUBLIN. Główny zakres działalności AGNIESZKA SMRECZYŃSKA-GĄBKA to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z tłumaczeniami, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP SMRECZYŃSKA-GĄBKA AGNIESZKA ESSE: 5492064786. REGON SMRECZYŃSKA-GĄBKA AGNIESZKA ESSE: 06051154400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA SMRECZYŃSKA-GĄBKA
Więcej informacji o SMRECZYŃSKA-GĄBKA AGNIESZKA ESSE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.