Lista beneficjentów Smart Loyalty Platform

Beneficjenci Smart Loyalty Platform

Wiek firmy:
Wiek:
15 l. 1 mies. 22 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Smart Loyalty Platform ma 2 beneficjentów.

Paweł Antkowiak
Posiada 50.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 2 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Mirosław Młynarczyk
Posiada 50.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 2 500 zł
Wspólnik spółki z o.o.

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Smart Loyalty Platform
Paweł Antkowiak
50 %
Mirosław Młynarczyk
50 %