Firma Smakotti
Adres | UL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 74-320, PL-50-020, WROCŁAW | |
Województwo | dolnośląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana |
Numery rachunków bankowych |
PL84 1050 1575 1000 0090 8377 9349
PL85 1050 1575 1000 0090 8377 9331 |
Działalność PKD:
Firma SMAKOTTI została założona 2024-04-15 i obecnie mieści się przy UL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 74-320, PL-50-020, WROCŁAW. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, artykuły spożywcze, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż żywności i napojów w sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Smakotti (REGON 52837440100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.