Zarząd firmy SM-KREATOR SZYMON MISIÓRNY - SZYMON MISIÓRNY, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SZYMON MISIÓRNY (CEIDG)
SZYMON MISIÓRNY prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SM-KREATOR SZYMON MISIÓRNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-01-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŚWIĘTEGO DUCHA 124, PL-63-200, JAROCIN. Główny zakres działalności SZYMON MISIÓRNY to Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich (PKD główne: 45.40.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg i autostrad, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP SM-KREATOR SZYMON MISIÓRNY: 6172008918. REGON SM-KREATOR SZYMON MISIÓRNY: 36891351100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SZYMON MISIÓRNY
Więcej informacji o SM-KREATOR SZYMON MISIÓRNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.