Zarząd firmy Słoneczny Ogród Krzysztof Lasota - Krzysztof Lasota, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Lasota (CEIDG)
Krzysztof Lasota prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁONECZNY OGRÓD KRZYSZTOF LASOTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁONECZNY SAD 17, PL-72-002, DOŁUJE. Główny zakres działalności Krzysztof Lasota to Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia (PKD główne: 46.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP SŁONECZNY OGRÓD KRZYSZTOF LASOTA: 8521688380. REGON SŁONECZNY OGRÓD KRZYSZTOF LASOTA: 36405478400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Lasota
Więcej informacji o SŁONECZNY OGRÓD KRZYSZTOF LASOTA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.