Zarząd firmy SŁODKA MANUFAKTURA JOLANTA SZYDŁOWSKA - JOLANTA SZYDŁOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA SZYDŁOWSKA (CEIDG)
JOLANTA SZYDŁOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą SŁODKA MANUFAKTURA JOLANTA SZYDŁOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-10-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANUSZA KORCZAKA 10A, PL-48-303, NYSA. Główny zakres działalności JOLANTA SZYDŁOWSKA to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP SŁODKA MANUFAKTURA JOLANTA SZYDŁOWSKA: 7531405704. REGON SŁODKA MANUFAKTURA JOLANTA SZYDŁOWSKA: 36273725000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA SZYDŁOWSKA
Więcej informacji o SŁODKA MANUFAKTURA JOLANTA SZYDŁOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych